Gyakran Ismételt Kérdések

Előfizetéssel, lapvásárlással kapcsolatos kérdések

Milyen időszakra vásárolhatok lapot?

Mikortól aktív az előfizetésem, vagy mikortól olvashatom a megvásárolt lapszámot?

Mikor jelenik meg a digitális kiadvány?

Honnan tudom, hogy mikor jelenik meg az előfizetett lap új száma?

Hogyan értesülök arról, hogy lejár az előfizetésem?

Hogyan hosszabbíthatom meg az előfizetésemet?

Vásárolhatok régebbi lapszámokat?

Van lehetőség előfizetés, lapszám ajándékozásra?

A megvásárolt lapot postai úton kapom meg?

 

Fizetéssel kapcsolatos kérdések

Milyen fizetési lehetőségek vannak?

Hogyan történik a bankkártyás fizetés?

Mely bankkártyatípus alkalmas az online fizetésre?

Milyen esetben lehet sikertelen az online fizetésem?

Mi a teendőm a sikertelen online fizetés esetén?

 

Használattal kapcsolatos kérdések

Milyen előnyt nyújt a digitális verzió a nyomtatott laphoz képest?

Hol olvashatok részletesen az előfizetésemmel létrejövő szerződésről?

Bármikor olvashatom az általam megvásárolt számokat?

Lehet használni mobil internet előfizetéssel a rendszert?

Külföldre utazom, hogyan lehet a rendszert használni?

Nyomtatható a digitális kiadvány?

Hogyan tudom offline (internetkapcsolat nélkül) olvasni a digitális kiadványt?

Az Android alkalmazásban miért nem látom a 2014. május előtt megjelent lapszámokat?

 

Megrendeléssel kapcsolatos kérdések

Mikor kapom meg a számlát a rendelésről?

Hogyan vonhatom vissza a még függőben lévő megrendelésemet?

Hogyan mondhatom le a már kifizetett megrendelést?

 

Regisztrációval, adatmódosítással kapcsolatos kérdések

Elfelejtettem a jelszavamat

Hogyan módosíthatom a jelszavamat?

Hogyan módosíthatom a regisztrációnál megadott e-mail címet?

Hogyan módosíthatom, a megrendelésnél megadott adataimat?

Mit tegyek, ha a regisztrációt követően nem kaptam aktiváló e-mailt?

 

Technikai kérdések

Milyen eszközön olvashatóak a kiadványok?

Milyen rendszerkövetelmények ajánlottak a kiadványok olvasásához?

Milyen böngészővel használható a Digitalstand?

Milyen internet-hozzáférés szükséges az olvasáshoz?

Milyen adatforgalmat jelent az olvasás?

 

Milyen időszakra vásárolhatok lapot?
A digitális kiadványok havi, negyedéves, féléves, egyéves időszakra fizethetők elő, illetve egyedi lapszámok
is megvásárolhatóak, de ez kiadványonként eltérhet..

Mikortól aktív az előfizetésem, illetve mikortól olvashatom a megvásárolt lapszámot?
Bankkártyás, hitelkártyás, vagy PayPal fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően azonnal elérhetővé válik
az aktuális lapszám. Egyéb fizetési mód esetén a jóváírást követően aktiváljuk a hozzáférést, amiről értesítő
e-mailt küldünk.

Mikor jelenik meg a digitális kiadvány?
A digitális lap a nyomtatott lappal egy időben, egy napon jelenik meg, és akár már éjféltől elérhető az olvasók számára.*
*Felhívjuk figyelmüket, hogy egyes kiadványok (elsősorban napilapok) megjelenési időpontja eltérhet a fenti időponttól.

Honnan tudom, hogy mikor jelenik meg az előfizetett lap új száma?
Amennyiben a Profil beállításoknál megjelölte, az aktuális lap megjelenésekor tájékoztató levelet küldünk
a megadott e-mail címre.

Hogyan értesülök arról, hogy lejár az előfizetésem?
Az előfizetés lejárta előtt egy automatikus levelet küldünk Önnek, mely figyelmezteti a meghosszabbításra.
Napilap esetén a lejárat előtt 12 nappal, hetilap esetén az utolsó előtti lapszám megjelenésekor, havilap és
egyéb kiadvány esetén az utolsó lapszám megjelenésével egy időben.

Hogyan hosszabbíthatom meg az előfizetésemet?
Az előfizetés meghosszabbításához a kiválasztott terméket ismételten meg kell rendelni. Ezt vagy az adott
kiadvány oldalán, vagy a Kiadványaim menüpont alatt, a képernyő jobb oldalán a kiadvány címlapja
alatt található Meghosszabbítom gombra kattintva teheti meg.

Vásárolhatok régebbi lapszámokat?
Igen, a folyamat ugyanaz, mint az aktuális példányok megrendelésénél, csak ki kell választani a Korábbi (Archív)
lapszámok közül a kívánt lapszámot.

Van lehetőség előfizetés, lapszám ajándékozásra?
Igen, a Kosárba tett kiadványnál lehet beállítani az ajándékozott nevét és e-mail címét.

A megvásárolt lapot postai úton kapom meg?
Amennyiben digitális kiadványt (lapszámot vagy előfizetést) vásárolt, azt kizárólag digitális formában, a
Kiadványaimnál éri el. Oldalunkon egyes kiadványok esetében lehetséges nyomtatott előfizetés
vásárlása is. Ezen kiadványok oldalán a nyomtatott előfizetésre vonatkozó megrendelését a Nyomtatott
illetve Digitális és nyomtatott fülekre kattintva adhatja le. A nyomtatott előfizetésekre vonatkozó
megrendeléseket a Digitalstand a pénzügyi teljesítést követően továbbítja az adott Kiadó részére.  Nyomtatott előfizetés jelenleg kizárólag belföldi postai címre rendelhető.
A nyomtatott előfizetésekkel kapcsolatos bővebb információt az alábbi oldalon talál:
https://digitalstand.hu/cikk/nyomtatott_felhasznaloi_feltetelek?k=128560

 

Milyen fizetési lehetőségek vannak?
Bankkártya, PayPal, Átutalás, Csekk

Hogyan történik a bankkártyás fizetés?
A fizetéskor a rendszer az OTP Simple fizetési szolgáltatóhoz irányít, a felhasználó a bank titkosított felületén
megadja a fizetéshez szükséges adatait, és elindítja a fizetést, majd a rendszer visszaigazolja a sikeres
fizetést.

Mely bankkártyatípus alkalmas az online fizetésre?

 


Milyen esetben lehet sikertelen az online fizetésem?
Általában a kártyát kibocsátó bank által el nem fogadott fizetési megbízás; de bankkártyahasználat
esetében ez lehet olyan okból is, hogy távközlési vagy informatikai hiba miatt az engedélykérés nem jut el
a kártyát kibocsátó bankhoz.

Mi a teendőm a sikertelen online fizetés esetén?
Amennyiben a fizetési kísérlet során a tranzakció banki oldalról visszautasításra került, kérjük, egy későbbi
időpontban próbálja meg ismét, vagy válasszon más fizetési módot.

Milyen előnyt nyújt a digitális verzió a nyomtatott laphoz képest?
A lap már a megjelenés pillanatában olvasható, a világ bármely pontján, a nyomtatott lapnál jóval kedvezőbb
áron. Ez külföldi előfizetés esetén akár több mint 80% megtakarítást eredményezhet.

Hol olvashatok részletesen az előfizetésemmel létrejövő szerződésről?
A Digitalstand Kft. által a weboldalon publikált és bárki számára elérhető előfizetői általános szerződési
feltételek szabályozzák a kiadványok digitális előfizetésének, a létrejött előfizetések kezelésének, az
előfizetett digitális időszaki kiadványok technikai biztosításának szabályait.

Bármikor olvashatom az általam megvásárolt számokat?
Igen, személyes felhasználói felületén bármikor elérhetőek az Ön által megvásárolt és ingyenes lapszámok,
így bármikor beléphet, és elektronikusan belelapozhat a lapszámokba újra. Az olvasáshoz állandó, nagy
sávszélességű internetkapcsolat szükséges.

Kivéve ha Ön Android eszközt, iPad-et vagy iPhone-t használ, és már korábban letöltötte a Digitalstand applikációt az áruházból, mert ebben az esetben a korábban letöltött kiadványokat off-line azaz internet használat nélkül is tudja olvasni.

Lehet használni mobilinternet-előfizetéssel a rendszert?
Lehet használni, de kérjük, vegye figyelembe saját előfizetése típusát, és az adatmennyiségi korlátot, mert a
magazinok esetében nagy lehet az adatforgalom.

Külföldre utazom, hogyan lehet a rendszert használni?
A külföldön tartózkodás esetén javasolt helyi internet-hozzáférés (WIFI) használata. Mobilinternet használata
során az aktuális díjcsomagjának megfelelő adatforgalmi díjat kell fizetnie a mobilszolgáltatójának. Bővebb
információt és árakat az alábbi helyeken találhat:

T-Mobile:
http://www.t-mobile.hu/lakossagi/mobil_szelessav/hogyan

Telenor:
http://www.telenor.hu/internet/tudnivalok/kulfoldi-hasznalat

Vodafone:
http://www.vodafone.hu/microsite/mobilinternet/dij_elofiz.html

Nyomtatható a digitális kiadvány?
Nem, biztonsági és környezetvédelmi okokból nem nyomtathatóak a lapok.

Hogyan tudom offline (internetkapcsolat nélkül) olvasni a digitális kiadványt?
Az offline olvasás iPad és iPhone készülékeken, valamint minimum Android 4.0 operációs rendszerrel rendelkező
eszközökön lehetséges.
A letöltéshez internetkapcsolat mellett lépjen be a Digitalstand alkalmazásba
(melyet iPad-en az AppStore-ból, Android készüléken a Google Play-ből tölthet le), és kattintson a letölteni
kívánt lapszám borítóján található Letöltés gombra. Ahhoz, hogy a letöltött kiadványokat offline, internetkapcsolat nélkül is tudja
olvasni, ne jelentkezzen ki az alkalmazásból. Az internetkapcsolat megszűnése után a korábban letöltött fájlok
elérhetőek, teljes terjedelmükben végigolvashatóak maradnak.

Kérjük, bizonyosodjon meg róla, hogy engedélyezte az alkalmazás számára, hogy az eszközére adatot mentsen le.
Ezt itt teheti meg:
Beállítások/alkalmazások/Digitalstand -->Alkalmazásbeállítások/Engedélyek/tárhely. Itt engedélyezni szükséges, hogy a tárhelyet használhassa az applikáció.
 

Felhívjuk figyelmüket, hogy a letöltött fájlok más alkalmazással nem nyithatóak meg. Android készülék esetében,
más készülékre átmásolva ugyancsak nem nyithatók meg, a Digitalstand alkalmazással sem. Ha a kiadványát
más készüléken szeretné olvasni, akkor az adott készülékre ismét töltse le.

Felhívjuk figyelmüket, hogy az alkalmazás és letöltés sebessége függ az internetkapcsolat sebességétől is.

A mobil alkalmazásokban miért nem látom a 2014. május előtt megjelent lapszámokat?
A 2014. május előtt megjelent lapszámokat Android és iPad alkalmazásunkban nem tudjuk megjeleníteni, azonban webes felületen bejelentkezve
természetesen továbbra is elérhetőek, olvashatóak.

Mikor kapom meg a számlát a rendelésről?
Az elektronikus számlát a befizetése jóváírását követően 8 napon belül, a regisztrációkor megadott e-mail címre küldjük ki,
a Számlaközpont.hu -n keresztül.

Hogyan vonhatom vissza a még függőben lévő megrendelésemet?
Ha már megrendelte a kosár tartalmát, de mégsem kéri a termékeket, kérjük, vegye fel a kapcsolatot
az ügyfélszolgálattal.

Hogyan mondhatom le a már kifizetett megrendelést?
Jóváírást követően a megrendelést már nem tudja lemondani.

Elfelejtettem a jelszavamat.
Belépésnél az Elfelejtett jelszóra kattintva megadhatja e-mail címét, melyre küldünk egy linket.
Ennek segítségével meg tudadni egy új jelszót.

Hogyan módosíthatom a jelszavamat?
Jelszavát az oldalra történő bejelentkezés után a nevére kattintva, a Profil beállításoknál módosíthatja.

Hogyan módosíthatom a regisztrációnál megadott e-mail címet?
E-mail címét az oldalra történő bejelentkezés után a nevére kattintva, a Profil beállításoknál módosíthatja.

Hogyan módosíthatom a megrendelésnél megadott adataimat?
Adatait a következő vásárlás előtt, a Személyes adatoknál módosíthatja.

Mit tegyek, ha a regisztrációt követően nem kaptam aktiváló e-mailt?
Amennyiben a regisztrációt követő 15 percen belül nem érkezik meg a megadott e-mail címére
az aktiváláshoz szükséges e-mail, és az a spam/levélszemét mappában sem található, kérjük,
vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

Milyen eszközön olvashatóak a kiadványok?
A kiadványok jelenleg számítógépen, iPhone-on, iPad-en és Android táblagépen olvashatóak.
A rendszer működése jelenleg az alábbi eszközökön lett tesztelve:


További Android operációs rendszerrel rendelkező készülékek esetén minimum Android 4.0.3 szükséges.

Felhívjuk figyelmét, hogy bár számos Android operációs rendszerrel rendelkező eszközön teszteltük az alkalmazás egyes funkcióit, azonban az adott eszköz egyes tulajdonságai, beállításai befolyásolhatják az alkalmazás működését. Így előfordulhat, hogy az alkalmazás a fenti feltételeknek megfelelő eszközön nem működik.

Továbbá felhívjuk figyelmüket, hogy táblagépeken az alkalmazások és az esetleges letöltések sebessége függ az internetkapcsolat sebességétől is.


Milyen rendszerkövetelmények ajánlottak a kiadványok olvasásához?
Táblagépen minimum 1024*768-as felbontás ajánlott.

Milyen böngészővel használható a Digitalstand?
Az olvasáshoz bármilyen, állandó internetkapcsolattal rendelkező számítógép és webböngésző szoftver
szükséges. A legjobb olvasási élmény eléréséhez, a kiadványok teljes értékű megtekintéséhez javasoljuk
a Firefox 3.6, Chrome 7 vagy Safari 4 böngészők, illetve ezek újabb verzióinak használatát.
Régebbi böngészők esetén Adobe Flash Player szükséges, melyet az alábbi oldalon tölthet le.
http://get.adobe.com/flashplayer/

Milyen internet-hozzáférés szükséges az olvasáshoz?
Az olvasáshoz állandó, nagy sávszélességű internetkapcsolat szükséges. A kapcsolat lehet akár fix
telepített (kábeltv, ADSL stb.) akár vezeték nélküli hálózat (WIFI), akár mobilnet (3G).

Milyen adatforgalmat jelent az olvasás?
Az olvasás relatív nagy letöltési adatforgalmat jelenthet. Mobilnet-előfizetés esetében érdemes olyan
tarifacsomagot választani, mely nem tartalmaz adatforgalmi korlátozást, vagy ezen korlát magas.
Felhívjuk figyelmüket, hogy táblagépeken a Digitalstand alkalmazások valamint az esetleges letöltések sebessége függ az internetkapcsolat sebességétől is.

Bezárás
  • Üdvözlünk!
    Válogass a kínálatunkban lévő több száz újság között! Ha kíváncsi vagy a tartalmukra, bele is lapozhatsz. Ha először jársz a Digitalstandon, kattints az INDULÁS gombra!
    Indulás
  • Mit csinálhatok itt?
    Kedvenc lapjaidat egy kattintással megvásárolhatod vagy előfizetheted, digitális vagy nyomtatott formában, akár ajándékba is.
    Tovább
  • Hogyan olvashatom?
    Miután megvásároltad a digitális lapszámot, akár azonnal olvashatod is PC-n, Android eszközödön, iPaden vagy akár iPhone készülékeden.
    Tovább
  • Hogyan találom meg a kedvenc lapomat?
    Csak írd be a nevét a keresőbe, vagy válogass téma szerint a kínálatból. Fedezz fel új lapokat is!
    Tovább az oldalra